Thursday, February 5, 2009

Hej Peter og venner...

Hej Peter og venner.. Det er jo efterhånden lang tid siden vi har udvekslet historier, men her kommer der så langt om længe en mail fra mig på bjerget. Siden Lone og jeg fik den lille har det været noget værre rod, ungen blev jo født med en højre arm på størrelse med en blyant, hvilket vi stadig prøver og forklare ham, at han ikke skal gå rundt og tegne på alt hvad han kommer i nærheden af med sin MUTANT-ARM!! Tynnes er, som alle nok havde regnet med, begyndt og tage ekstremt meget heroin og virker til at være utrolig glad for det, tillykke Tynnes! Tynnes har også udviklet en form for epilepsi som har den modsatte effekt, det er utroligt tit han ligger stille i flere timer på plænen i sommerhuset...
Nåh, men alt skal jo ikke handle om os, vent lige, I kan godt huske Kregler-Tom, ik!? Han er begyndt til thaiboksning nede hos Købmanden, de har et uhyre besvær med at holde styr på tingene dernede, han laver jo kraftedeme flyvespark hvor det passer ham, den anden dag ramte han Moster Ane lige i hovedet, hun klarede den ikke, så nu sidder Tom i brummen, og det fortjener han osse. Man skal aldrig starte til nogen som helst form for sport hos købmanden.
Lone og jeg var i Ikea den anden dag, hvor vi fik nogle småting til hjemmet, lidt til køkkenet, det er jo kraftedeme så billigt derude, og FLOT, det er det da! Lone købte også en reol og nogle lamper, OG OG OG et tæppe der ligner et fladt får.. Lidt planter fik jeg sneget med i posen, selvom Lone ikke kan tåle CO2, det bildte hendes far ihverfald hende ind, da hun var 6 måneder, og man må jo tilpasse sig til den man elsker..
Jeg arbejder stadig nede på den irske pub, hvilket er noget forbandet lort, hvis det ikke var fordi jeg skulle tjene penge, så vi har råd til afdrage på Lone’s respirator, ville jeg straks søge ind i hjemmeværnet. Men folk er nu meget søde dernede, kunderne taler godt nok et sprog jeg ikke forstår, men hvad gør det, når jeg har en pige som Lone. Jeg har aldrig haft en pige der er så forstående og ligeglad, når jeg kommer hjem om morgenen i selskab med 2 støvede ludddere og deres børn og tilbyder dem mad og kropsligt samvær, kan jeg lige så stille høre slangerne løsne sig fra respiratoren og Lone kommer kravlende langs gulvet, hvæsende ”Da ski ikk tige liddere mid hjim ig slit ikk dires birn” jeg forstår hende ikke men hun mener det vel godt.. Lone havde jo en meget hård barndom, hvor hun flyttede utroligt meget rundt i USSR, hvilket gjorde hun aldrig rigtigt lærte et reelt sprog, deraf alle de i’er...
Jeg er begyndt og spise franskbrød, tre timer om dagen, fra 15-18, det er utroligt spændende.. Vi er kun fire, hvilket er meget hyggeligt, en gammel kone fra hviderusland, en bøsse fra Rus-Eng-land, han ved det ikke helt selv og sidst men desværre ikke mindst en fucking grim taiwaneser, DER IKKE FATTER EN FUCKING SKID OG HELE TIDEN GRINER, HUN ER SÅ DUM, DUM, DUM OG SÅ BRUGER HUN RIGTIGE BRILLER MED GLAS I SOM OM HUN IKKE KAN SE UDEN, FUCKING NESER, JEG GIDER IKKE MERE, JEG ER SÅ TRÆT AF AT RÅBE AF HENDE HELE TIDEN, DET MÅ VÆRE NOK, HUN ER UDE AF BRØDKLUBBEN!!!!

Når, nok om mig hvad sker der i jeres liv, i har forhåbentligt travlt med at rejse det telt jeg købte til jer sidste år, eller osse skifter I hjulet på den trillebør jeg gav jeg for to år siden, måske har I slet ikke åbnet den gave jeg gav jer for tre år siden, men det skal I nok heller ikke, det er nemlig friske ål jeg selv fangede, hør efter ”fangede”(datid) de er nok lidt halvdårlige nu. ELLER MÅSKE SKULLE I BARE TAGE DET TIL JER NÅR JEG GIVER JER EN FUCKING GAVE, I FUCKING SVIN I HAR ALDRIG NOGENSINDE GIVET MIG NOGET ud over da hende der din ex fødte vores lille Tynnes SOM HAR UDVILKET SIG TIL AT VÆRE ET VÆRRE HEROIN-RØVHUL FUCK HVOR ER I NEGATIVE OG ALT HVAD DER RØR JER...
DETTE VENSKAB ENDER HER OG NU!


P.S. Jeg håber I har opdaget at jeg kom forbi om natten og har boret et hul i taget og kastet levende sild derned og dækket det til igen med træpolyfylla, der stinker 100% om to måneder når I kommer hjem fra Thailand, ses svin!!


Med venlig hilsen Vilhelm Amdisen